De KNB (Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie) is in september een publiekscampagne gestart om mensen na te laten denken over een testament; het “testamentmoment”. De campagne, die ontwikkeld is door Tigges aanstekelijke communicatie, laat verschillende situaties zien waarbij het wellicht een goed idee is om aan een testament te denken. Of om een bestaand testament aan te passen.
Op notaris.nl is een speciale pagina gemaakt waarbij mensen een “testamentcheck” kunnen doen over hun testament, of over de wenselijkheid om een testament af te sluiten.
De communicatie over dit onderwerp gebeurt via de notarissen die de beschikking hebben over een toolkit met advertentiematerialen. Daarnaast loopt er van september tot en met november een mediacampagne, met radio, tijdschriften en een onlinecampagne. De mediaplanning en inkoop van deze campagne was weer een samenwerking tussen Rob van Kan Media Consultancy en DigitalMedia Enzo. Verantwoordelijke bij KNB: Annelies van der Laan.
Be the first to comment on "Testamentmoment, nieuwe publiekscampagne van KNB"