De nieuwe campagne van Delft Marketing, “Goed idee, dagje Delft!”is van start gegaan in abri’s, print, bussen en online.
Delft heeft beslist niet te klagen over het aantal dagrecreanten / dagjesmensen, maar een groot percentage komt uit Zuid- Holland, dus ligt er potentieel voor meer bezoekers uit ander regio’s.
Na een grondige verkenning, waarbij ook het media-aanbod is beoordeeld, is er gekozen voor een mediacampagne in de regio Nood-Holland/’t Gooi, excl. Amsterdam.
Delft is een gezellige en historische stad met veel winkels en horeca, dat bekend is om zijn Delfts Blauw, het koningshuis (o.a. Prinsenhof) en de schilder JohannesVermeer. Deze elementen zijn in een nieuwe campagne bij elkaar gebracht door reclameadviesbureau Die Haghe. Van hen komt ook de campagneregel “Goed idee, dagje Delft!”
Rob van Kan Media Consultancy heeft, in opdracht van Die Haghe, de voorverkenning van het media-aanbod in de verschillende regio’s onderzocht, en vervolgens het mediaplan gemaakt voor de gekozen regio. Ook de media-inkoop werd door RvKMC gedaan. De online-campagne is verzorgd door Digital Media Enzo.
Be the first to comment on "Campagne “Goed idee, dagje Delft!” van Delft Marketing van start"