Arjen Verduijn, van Tigges aanstekelijke communicatie, heeft twee vragen voor Annelies van der Laan, sr. communicatie-adviseur bij de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) over haar samenwerking met Rob van Kan.
Arjen: Wat maakt Rob voor jou de juiste samenwerkingspartner?
Annelies: Door zijn weloverwogen en rustige manier van denken en doen maakt Rob een betrouwbare en ervaren indruk. Hij vraagt goed door naar jouw wensen en verwachtingen en maakt dan een kort, gericht plan. Geen poeha of gladde woorden, gewoon een realistisch verhaal onderbouwd met feiten en jarenlange ervaring. Rob is integer, houdt zich aan het budget en afspraak is afspraak. Daarom is het met Rob fijn samenwerken. Als ik door de waan van de dag iets vergeet aan te leveren, kan ik een belletje of mail op rustige toon verwachten. Rob zorgt dat het eindresultaat er staat.
Arjen: Welk media-inzicht heeft hij jou gegeven?
Annelies: Rob geeft mij altijd een kijkje in de mediakeuken en benoemt zijn overwegingen voor een bepaalde mediastrategie of titelkeuze. Bij de campagne ‘Zó zijn we niet getrouwd’ in 2012 heb ik veel geleerd over het gebruik van Facebook en facebookprofielen. Welke wijze van bannering past dan het beste? Bij de campagne ‘Wie van de drie’ (2015-2016) over het levenstestament was Rob heel bepalend en ervaren in de keuze voor de radiozenders waar je onze spotjes kon horen. Een gouden greep bleek later gezien de resultaten. Hoe maak je een goede mix van online en offline middelen passend bij de doelgroep en hoe stuur je tijdens de rit bij? Dat is het belangrijkste dat ik van Rob heb geleerd. Na afloop van een campagne lopen we altijd samen de resultaten door en wat ik hieruit kan aflezen. Heel prettig. Ook het MT en bestuur van de KNB zijn hierdoor goed geïnformeerd over de geboekte campagneresultaten.
Be the first to comment on "Arjen Verduijn heeft twee vragen voor Annelies van der Laan"