In opdracht van Naturalis heeft Rob van Kan Media Consultancy een media-advies uitgebracht voor de Wilde Bijen Expo. De Wilde Bijen expo is een actieve tentoonstelling waar men meer komt te weten over het leven van de wilde bij.
De Wilde Bijen Expo is een unieke samenwerking tussen 9 Nederlandse Natuurhistorische musea. De natuurmusea zijn: Naturalis-Leiden, Ecomare-Texel, Museon-Den Haag, Natura Docet Wonderryck Twente-Denekamp, Natuurhistorisch Museum Maastricht, Natuurhistorisch Museum Rotterdam, Natuurmuseum Brabant-Tilburg, Natuurmuseum Fryslân-Leeuwarden en Universiteitsmuseum Utrecht. Nog nooit eerder werkten zoveel musea samen om dezelfde expositie op hetzelfde moment toegankelijk te maken voor het Nederlands publiek. De expositie is gemaakt in opdracht van de SNNC: het samenwerkingsverband van natuurmusea in Nederland en is onderdeel van de landelijke campagne Nederland Zoemt.
Er is gekozen voor een (display) online-campagne met regio targeting, dat door partnerbureau Digital Media Enzo is uitgewerkt en uitgevoerd.
Be the first to comment on "Wilde Bijen Expo zoemt door het land"