T.rex-case wint Cultuurmarketing Award 2017

T. rex wint Cultuurmarketing AwardT. rex wint Cultuurmarketing Award

Naturalis heeft met de T.rex-case, van de vakjury, een Cultuurmarketing Award 2017 gewonnen. In een drukbezochte zaal van Het Huis Utrecht werden 11 cases gepresenteerd (van de 51 inzendingen). Susanne van Straaten van Naturalis presenteerde de T.rex marketingcase, waarbij “Het € 10,- voor T.rex”, de inhuldiging in Leiden, de “ontsnapping”, de massale belangstelling van de media en de mediacampagne de revue passeerden. De toelichting van de vakjury op de toegekende Centercom Campagne Award was: “Heel Nederland in de ban van T. rex. Dat was het doel van deze campagne en Naturalis heeft dit doel glansrijk behaald. In de ijzersterke campagne die integer is uitgevoerd komen slimme marketing en samenwerking samen. Er zijn verbluffende resultaten behaald. Naturalis heeft werkelijk alles eruit gehaald wat erin zat”. Reactie van de blije Susanne van Straaten: “ik ben zo blij; we hebben er ook zo hard aan gewerkt om alles voor elkaar te krijgen”.

Naturalis winnaar CMA 2017

Foto links: uitreiking van de prijs aan Susanne van Straaten, foto midden: communicatie-collega’s van Naturalis; (l) Rebecca Reurslag en (r) Robin Heerink, Foto rechts: de vakjury met de prijswinnaar

 

Be the first to comment on "T.rex-case wint Cultuurmarketing Award 2017"

Leave a comment