Sinds najaar 2015 voert het Loosduins Museum een nieuwe vormgeving / huisstijl, die is doorgevoerd in alle communicatie-uitingen van het museum. Dit project werd gecoördineerd door Rob van Kan Media Consultancy. Naast de nieuwe vormgeving, ontwikkeld door EVO Design, is er een nieuwe website ontwikkeld, een gezamenlijke project van HooftZakelijk Communicatie en RvKMC, waarvan de technische realisatie werd gedaan door Doser|Multimedia design. Het derde onderdeel is de PR en communicatie, waar RvKMC een ondersteunende en, daar waar mogelijk, initiërende rol speelt.
Het Loosduins Museum, De Korenschuur, bestaat sinds 1983 en wordt in zijn geheel gerund door vrijwilligers. Het museum laat de ontstaansgeschiedenis en ontwikkeling van dit vroegere tuinbouwdorp zien middels een permanente tentoonstelling op de zolderetage en wisselende tentoonstellingen op de begane grond. Daarnaast worden er per jaar diverse activiteiten ontwikkeld, gericht op verschillende doelgroepen, waaronder ook kinderen.
Be the first to comment on "Nieuwe vormgeving Loosduins Museum groot succes"