Als (MKB)marketing manager heeft u nogal wat verantwoordelijkheden, waarvan media (communicatie) er maar één is. Ben je druk bezig met de 4- of 6 P’s, het 3 R- of 7 C-model, 4 C’s of 4 B’s, dan wel SIVA toe te passen, dan wil er wel eens een ‘onderdeeltje’ wat minder aandacht krijgen; bijvoorbeeld de media-communicatie. Terwijl er juist in bij de media-inzet flinke bedragen zijn gemoeid. Of bijvoorbeeld dat de processen beter op elkaar afgestemd moeten worden; het beter aansturen van de betrokken partijen, zoals creatie, mediarelaties of het (online)mediabureau.
Herkent u zichzelf (een beetje) in bovenstaande, dan zou een sparring partner of een externe part-time mediamanager u flink wat werk uit handen kunnen nemen, maar ook geld besparen. Rob van Kan is een ervaren en praktisch ingestelde ‘mediaman’ die de rol van part-time mediamanager, met name binnen het MKB, graag voor u vervult. Kijk op deze site wat anderen van hem vinden en welke ervaring zij met hem hebben. Is uw belangstelling gewekt, maak dan een vrijblijvende afspraak voor een persoonlijke kennismaking.
Be the first to comment on "Media management voor het MKB"