Rob van Kan in 10 punten
- Werk: adviseren van bedrijven/instellingen op het gebied van marketing-communicatie, maar met name media management, mediastrategie en mediaplanning, zowel offline als online
- Ervaring: opgedaan bij uitgeverijen, reclamebureaus, mediabureaus en sinds januari 2000 als zelfstandig adviseur (zie ook mijn LinkedIn-profiel)
- Drive: tevreden klanten, samen de puzzel oplossen; met mijn- en zijn/haar ervaring
- Eerlijkheid: duurt het langst
- Uitdaging: iedere klant, zelfs iedere campagne is weer anders. Steeds weer de balans vinden tussen wensen en mogelijkheden
- Team: ik werk zelfstandig, maar haal er anderen bij als het om een specialisme gaat die ik niet (voldoende) beheers
- Beloning: waardering, en een faire financiële vergoeding
- Trots: best wel; op het vertrouwen en waardering die ik steeds weer krijg van klanten
- Relaties: ik ga voor duurzame relaties met mijn klanten, investeren in tijd hoort daar bij
- Betrokkenheid: ik zie mezelf als partner in business, niet als een leverancier van mediadiensten
- ….. andere zaken die u wilt weten? Neem dan vrijblijvend contact met mij op.