Nieuwe wervingscampagne voor Winford particulier onderwijs

nieuwe wervingscampagne van winford particulier onderwijsTwee voorbeelden van de nieuwe wervingscampagne van Winford

Met een nieuwe wervingscampagne gaat Winford particulier onderwijs de slag aan voor het werven van nieuwe leerlingen voor het schooljaar 2019. Voor print is gekozen voor een nieuw creatief concept van Jan van den Bergh ,waarbij echte leerlingen van Winford een mooie uitspraak doen, die zowel de ouders zal aanspreken en waarbij tevens de kracht van het onderwijs van Winford tot uiting komt. De mediacampagne, gepland en ingekocht door Rob van Kan, begint begin juni en zal doorlopen tot de start van het nieuwe schooljaar. De middelen die ingeschakeld zullen worden zijn magazines en radio. Verder zal er een online advertentiecampagne lopen die gepland en uitgevoerd zal worden door partnerbureau Digital Media Enzo.

WINFORD

Winford particulier onderwijs heeft 5 vestigingen, in Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Leiden en Rotterdam, en onderscheidt zich van andere onderwijsinstellingen door kleine klassen, veel aandacht voor studievaardigheden en de studenten, maatwerk en vaardige en betrokken docenten.

SAMENWERKING

Voor de mediacampagnes werkt Winford sinds 2012 samen met Rob van Kan Media Consultancy.

Be the first to comment on "Nieuwe wervingscampagne voor Winford particulier onderwijs"

Leave a comment