Mediacampagne voor tentoonstelling GIF! van Naturalis

campagnebeeld van de tentoonstelling gif!Campagnebeeld van de tentoonstelling GIF!

Met een goed zichtbare mediacampagne op o.a. televisie, outdoor, print en online is de nieuwe tentoonstelling GIF! onder de aandacht gebracht.

Tentoonstelling GIF!

Op zaterdag 14 oktober jl. heeft Naturalis in Leiden officieel de deuren geopend voor een bijzondere tentoonstelling. Door middel van de uitstalling van levende dieren, maar ook planten en mineralen die giftig zijn, wordt uitgelegd dat het onderzoek naar gif bruikbare resultaten oplevert, zoals medicijnen tegen hoge bloeddruk of diabetes. In de tentoonstelling GIF! laat Naturalis onderzoeker dr. Freek Vonk het publiek kennis maken met de wereld van gif. In 14 terraria zijn levende dieren te zien zoals adders, cobra’s vogelspinnen, maar ook kleine kleurrijke, maar uiterst giftige kikkertjes, en het gilamonster. Op de tentoonstelling is het niet alleen kijken, maar er is ook van alles te doen. De tentoonstelling loopt tot en met 2 september 2018. Meer informatie en tickets via:¬†https://www.naturalis.nl/nl/bezoek/in-het-museum/gif/

Mediacampagne

Rob van Kan Media Consultancy werd gevraagd om een mediaplan te maken en in te kopen. Met een mix van televisie en print, met name gericht op jongeren, en outdoormedia en een uitgebreide onlinecampagne zijn de diverse doelgroepen bereikt.

voorbeelden van de outdoorcampagne

Voorbeelden van de outdoorcampagne

Be the first to comment on "Mediacampagne voor tentoonstelling GIF! van Naturalis"

Leave a comment