Annelies van der Laan vraagt door bij Corrie Hoekstra-van Vuurde

annelies-van-der-laan-en-corrie-hoekstra-van-vuurdeAnnelies van der Laan en Corrie Hoekstra-van Vuurde

Wat vinden zij van Rob van Kan?

Annelies van der Laan, sr. communicatie-adviseur bij de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) heeft twee vragen voor Corrie Hoekstra-van Vuurde, voorzitter van Stichting Oud Loosduinen.

Annelies: Omschrijf Rob eens in 3 woorden en licht ze dan kort toe.

Corrie: inventief, bescheiden, resultaatgericht. Rob is tijdens een PR-vergadering altijd bescheiden aanwezig, maar zijn inventiviteit zorgt, mede door zijn rustige observatie en luisterend oor, dat er altijd een resultaatgericht plan komt. Met zijn brede ervaring en netwerk coördineert hij de inzet van de juiste mensen.

Annelies: Voor welke verandering heeft Rob gezorgd als het gaat om PR en communicatie van het Loosduins museum en waar zie ik dat in terug?

Corrie: De veranderingen die Rob heeft verzorgd zijn grotendeels een nieuwe PR-lijn/huisstijl zoals logo, briefpapier, visitekaartjes, raambiljetten, etc.  Hierbij is rekening gehouden met de status van ons museum dus wel een moderne, frisse en opvallende uitstraling, maar toch passend bij onze kleinschalig-heid binnen het dorpse karakter.

En verder had hij een belangrijke rol bij de ontwikkeling van de nieuwe website en de inzet van Facebook voor ons museum, en kwam hij met nieuwe ideeën voor media-inzet, die geleid hebben tot betere communicatie en meer aandacht bij een breder publiek. Hierdoor is er een duidelijke toename van het aantal bezoekers te zien.

Be the first to comment on "Annelies van der Laan vraagt door bij Corrie Hoekstra-van Vuurde"

Leave a comment